پرینت سه بعدی, نرم افزار

بهترین و تخصصی ترین مجموعه پرینت سه بعدی

بهترین و تخصصی ترین مجموعه پرینت سه بعدی

بهترین و تخصصی ترین مجموعه پرینت سه بعدی

چه ویژگی هایی باید داشته باشد؟

 

برای مشاوره و ثبت سفارش با ما تماس بگیرید

 

بدون محدودیت نرم افزار یا پسوند بتواند مدل شما را  پرینت سه بعدی بگیرد:

پرینت سه بعدی با هر نرم افزاری

پرینت سه بعدی نا محدودی

 

آنهایی که با خدمات پرینت سه بعدی کار کرده اند حتما برایشان پیش آمده که بعد از اینکه فایل سفارش را ارسال کردند ، خدمات دهنده اعلام کرد که «این فایل باید حتما پسوند stl باشد یا فلان نرم افزار باید باشد ، یا فایل قابل پرینت نیست!» یک مجموعه حرفه ای باید بتواند همه پسوند ها یا حداقل پسوند های زیادی از نرم افزارهای مشهور را پشتیبانی کند و هر مدل نرم افزاری معیوب را برای پرینت سه بعدی رفع عیب کند.

رفع عیب مدل سه بعدی

رفع عیب مدل برای پرینت سه بعدی

پرینت سه بعدی با کارشناسی حرفه ای و تضمین های لازم :

کارشناسان مجموعه، توان آنلایز ؛ کاربرد ، محل استفاده ، نوع استفاده قطعه را داشته باشد و بهترین قطعه را با توجه به نیاز بسازند. فرض کنید می خواهید مدل ریخته گری بسازید ، « به شما اعلام شود در مورد این که قطعه مناسب خواهد بود یا خیر اطلاعاتی نداریم ما فقط پرینت می گیرم !!! »، یا سفارشی دارید که نیاز به تحمل 10 کیلو وزن داشته باشد ، خدمات دهنده باید بداند قطعه خروجی چطور خواهد بود و تضمین لازم را بدهد.

کارشناسی حرفه ای در پرینت سه بعدی

کارشناسی حرفه ای پرینت سه بعدی

مدلسازی نرم افزاری برای پرینت سه بعدی :

یقینا مدلسازی برای پرینت سه بعدی یک تخصص است تا مدل بهترین نتیجه را داشته باشد. پس مجموعه ای که توانایی مدلسازی را ندارد، مشتری را لنگ خواهد کرد. بماند که یک مجموعه ی کامل، ریسک به خطر افتادن یک ایده یا طرح را به صفر می رساند چون؛ مسئولیت صفر تا صد پروژه را بر عهده دارد و مشتری تنها کسی را که زیر سوال خواهد برد ، خود اوست ، پس برای نجات اعتبار خویش بیشترین وسواس را به خرج خواهد داد.

 

مدلسازی برای پرینت سه بعدی

مدل سازی برای پرینت سه بعدی

مدلسازی با نرم افزارهای تخصصی هر شاخه برای پرینت سه بعدی :

عده زیادی از افرادی که برای پرینت سه بعدی اقدام می کنند توقع دارند مدل ساخته شده قابل استفاده در رشته تخصصی خودشان در موارد غیر پرینت سه بعدی هم باشد

فرض کنید کسی که مدل سه بعدی برای صنعت می خواهد نیاز هست که با نرم افزارهای تخصصی مثل solidworks ، catia ، inventor ، … مدلسازی انجام شود و اگر با نرم افزار بی ربطی مثل 3dsmax , maya , … این کار انجام شود یقینا در آینده دچار مشکل خواهد شد.

یا معماری که می خواهد از روی مدل سه بعدی خود ماکت بسازد و در عین حال نیاز به انیمیشن و جلوه های ویژه هم دارد یقینا استفاده از نرم افزارهای صنعتی توصیه نمی شود و بهترین پیشنهاد نرم افزارهایی مثل 3dsmax , maya , blender, … خواهد بود.

 

کاربرد مدل سه بعدی

کاربرد های مدل سه بعدی

بیشترین سرعت پرینت سه بعدی :

در این دنیای پر از سرعت بدون تردید هر مجموعه حرفه ای نیاز به طراحی و پرینت سه بعدی در سریعترین زمان را داراست.

سرعت پرینت سه بعدی

سرعت پرینت سه بعدی

قیمت پرینت سه بعدی :

یک مجموعه به دلیل نداشتن تجربه کافی ، تخصص ، به روز نبودن اطلاعات لازم می تواند هزینه مازاد یا کیفیت و استحکام کمتر را تحمیل کند . اگر بهینه ترین مدل طبق خواست مشتری با بروزترین تکنولوژی های روز انجام شود بهترین خروجی را چه از نظر قیمت و چه از نظر کیفیت خواهد داشت.

قیمت و کیفیت پرینت سه بعدی

قیمت و کیفیت پرینت سه بعدی

امانت داری در پرینت سه بعدی :

یکی از اصول ارائه دهندگان خدمات پرینت سه بعدی، امانت داری 100% در طرح های مشتریان هست که بدون شک هیچ مدل یا طرحی بدون اجازه مشتری به عنوان نمونه کار بازنشر نشود یا در اختیار افراد غیر قرار نگیرد.

امانت در پرینت سه بعدی

امانت در پرینت سه بعدی

و در نهایت ویژگی های بهترین و تخصصی ترین مجموعه پرینت سه بعدی:

مدل علاوه بر این که از لحاظ ابعاد و استحکام و رنگ باید دقیقا طبق خواست مشتری باشد بلکه از لحاظ قیمت و کیفیت هم باید بهینه ترین حالت ممکن باشد. و نیاز به ارسال مدل به مجموعه غیر نباشد و صفر تا صد کار را خود مجموعه انجام دهد تا ریسک درز کردن ایده به صفر برسد.

 

 

مجموعه ما درحال همکاری با تمام عزیزانی می باشد که نیاز به مدلسازی سه بعدی نرم افزاری و همچنین نیاز به خدمات پرینت سه بعدی حرفه ای دارند .

برای ثبت درخواست همکاری یا ثبت سفارش با ما تماس بگیرید 😊

دیدگاهتان را بنویسید