پرینت سه بعدی, ماکت سازی, مقالات

ماکت سازی با پرینتر سه بعدی

جزییات در ماکت سازی

ماکت سازی با پرینتر سه بعدی

زمانی که می خواهید ماکتی رابسازید با محدودیت های زیادی مواجه خواهید بود که از جمله آن ساختن اجزای ماکت در مقیاس دلخواه است

در روش ماکت سازی با پرینتر سه بعدی می توانیم اجزای جانبی ماکت مانند پرسوناژ ، ماشین ، مبلمان ،درخت و …  را ، در مقیاس دلخواه ،به صورت سفارشی بسازیم.

در این امر که یکی از دغدغه های اصلی ماکت سازان عزیز است، بهترین راه حل ساخت تک تک جزییات ماکت با پرینتر سه بعدی به صورت سفارشی است.

 

 کاربرد پرینتر سه بعدی در ماکت سازی با مقیاس سفارشی

 

 پرینت سه بعدی  ماکت پرسوناژ :

پرینت سه بعدی ماکت پرسوناژ  شامل ساخت افراد و اشخاص در فیگورهای مختلف  است. ماکت پرسوناژ  را در مقیاس مورد نظرتان با جزییات مورد نظر و خاص شما طراحی کرده و میسازیم.طراحی و ساخت پرسوناژ  در ابعاد مینیاتوری برای ماکت های با اشل کوچک شهری تا ابعاد بزرگتر برای ماکت های با مقیاس بزرگ مانند ماکت فضای داخلی انجام میشود.   همچنین  سفارش شبیه سازی و ساخت اکشن فیگور های خاص برای ماکت های کلکسیونی شما نیز پذیرفته میشود.

ساخت ماکت آدم با پرینتر سه بعدی در طرح و مقیاس سفارشی

ماکت ماشین و سایر وسابل نقلیه :

ساخت ماکت ماشین و سایر وسایل نقلیه در مقیاس سفارشی شامل ماکت خودرو های سواری و وانت ، کامیونت ، تریلی ، لیفتراک ، یدک کش ،ماکت هواپیما ، ماکت کشتی و هر نوع وسیله نقلیه دیگر می شود.

ماکت ماشین در هر مقیاسی

پرینت سه بعدی انواع ماکت درخت :

پرینت سه بعدی انواع ماکت درخت و بوته ، چمن با ایده های خلاقانه در مقیاس مورد نظرتان

 

ساخت ماکت درخت با چاپ سه بعدی

جهت ثبت سفارش اجزای ماکت در مقیاس دلخواه کلیک کنید

 ماکت مبلمان اداری با پرینت سه بعدی :

ساخت ماکت مبلمان اداری با پرینت سه بعدی در انواع مقیاس قابل اجرا است. میز و صندلی ، مانیتور ، لپ تاپ ، عابربانک و … هرآنچه برای فضا سازی در ماکت خود به آن نیاز دارید را میتوانیم به طور اختصاصی برایتان بسازیم

 ماکت مبلمان داخلی :

ماکت مبلمان داخلی  مانند: مبل ، میز و صندلی ، تخت خواب ، انواع فرش ، چراغ خواب، قاب عکس و دیگر جزییات مهم را میتوانیم در مقیاس مد نظر شما به طور سفارشی با پرینت سه بعدی بسازیم و رنگ آمیزی کنیم.

ساخت مبلمان در ماکت سازی با چاپ سه بعدی

 ساخت ماکت فرنچینر:

ساخت ماکت فرنیچر در مقیاس خاص شما انجام میشود. نمونه سازی سریع با چاپ سه بعدی سه انجام شده و با ظرافت بالا رنگ آمیزی میشود. در این روش به راحتی میتوانیم تمام جزییات طرح تان را بسازیم.

 

ساخت ماکت مبلمان در طراحی صنعتی

ماکت ساختمان  :

ساخت ماکت ساختمان و فضای شهری مانند: ویلا ، آپارتمان ، مغازه ، آلاچیق،… و هر آنچه برای تعریف فضاسازی ماکت خود به آن نیاز دارید را میتوانیم برایتان در مقیاس سفارشی شما ساخته و رنگ آمیزی کنیم.

 

ساخت ماکت با پرینتر سه بعدی

ساخت جزییات ماکت به صورت سفارشی برای  چه کسانی قابل استفاده هست :

  • دانشجویان
  • اساتید
  • فروشگاه های لوازم ماکت سازی
  • ماکت ساز ها
  • کلکسیونر ها
  • فروشگاه های لوازم مهندسی

 

تخفیفات :

سفارش های بالا 800 هزار تومان رایگان ارسال می شود

برای کاهش هزینه در محوطه سازی ماکت، نزدیکترین مدل موجود به طرح و سفارش شما، برایتان ارائه می شود

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید