پرینت سه بعدی, خدمات صنعتی, مقالات

مدلسازی ریخته گری سریع

مدلسازی ریختگری سریع

مدلسازی ریخته گری سریع

در این مقاله به شما خواهیم گفت چطور مدلسازی ریختگری سریع با کمک تکنولوژی انجام می شود.

 

هر کس که در تولید دستی بر آتش دارد می داند سود بیشتر در ؛ تولیدِ انبوهِ سریعِ ایده است.

صنعت ریختگری که علم پایه تولید در صنعت هست از این قائده مستثنا نیست. افراد کارکشته همیشه به دنبال سرعت و دقت هستند ، که برای اکثر افردا نوپا و حتی شرکت های بزرگ به دلایل مختلفی امکان پذیر نیست.نمونه سازی سریع قطعه ، با کمک نقشه کشی و طراحی دقیق قطعه در نرم افزارهای صنعتی و  با استفاده از دستگاه های پرینتر سه بعدی و سی ان سی و …  امکان پذیر است.

 

برای ثبت سفارش یا مشاوره رایگان هم اکنون با ما تماس بگیرید 

 

مدلسازی ریختگری با پرینتر سه بعدی

این روش از همه لحاظ نسبت به روش های قدیمی ساخت مدل مادر برتری دارد. برای کسب اطلاعات بیشتر توصیه می کنم مقاله مدلسازی ریخته گری با پرینتر سه بعدی  را مطالعه فرمایید

طراحی مدل ریخته گری

طراحی در سالیدورکز

 

در تکنولوژی روز دنیا از نرم افزار های طراحی و نقشه کشی مانند سالیدورکس ، اینونتور ، کتیا ، اتوکد و … برای مدل نرم افزاری استفاده می نماییم که قدرت بسیار بالایی در مدلسازی دارد، خوشبختانه برای مشتریان ما راه را آسان کرده است . در محیط نرم افزار هر مدلی که بخواهید تاکید می کنم هر مدلی ، قابلیت ساخت دارد در مرحله بعد بسته به نوع مدل از دستگاه هایی مانند پرینتر سه بعدی ، سی ان سی و …. برای نمونه سازی سریع مدل  استفاده می شود.

رضایت از مدلسازی ریخته گری

 

لازم است یاد آور شوم که 100% مشتریان ما که در زمینه های مرتبط ریختگری تخصص دارند از این روش رضایت کامل دارند. اگر شما هم در ریختگری تخصص دارید یا مجموعه در این زمینه دارید از شما دعوت می کنم مانند هزاران مجموعه دیگر با ما در ارتباط باشید تا در سریعترین زمان ممکن محصولاتی که ماه ها زمان برای تولید آن زمان صرف می شد امروز در کمتر از یک هفته تحویل بگیرید. هزینه خدمات، چه نرم افزاری و چه مدلسازی برای همکاران طبق تعرفه شامل تخفیف می شود.

 

دیدگاهتان را بنویسید